HTML

Címkék

Friss topikok

  • Sam. Joe: @lesney nielsen: Remek tudni, hogy jól vagy, a blogot sajnálom, hogy már nincs... (2014.07.23. 08:43) NRFB
  • daxember: Azta , ez volt az első matchboxom, a dobozára is emlékszem, ugyan ilyen volt !... (2011.12.04. 18:47) Vényolc
  • nyuszómuszó: Kaptál tőlem kitüntetést! :D (2010.02.08. 16:47) Italian Muscle

GameBoyFanatik

2008.09.24. 03:51 lesney nielsen

A sok száraz regularwheel után álljon itt most valami egészen más. Lapul még a vitrinemben egy másik gyűjtemény is. Különös és érthetetlen módón vonzódok az apró, LCD kijelzővel ellátott készülékekhez, ezek közül is a kézikonzolokat szeretem a legjobban. Így hát igyekeztem minél több ilyen eszközt begyűjteni. A kollekció közel sem teljes, de úgyérzem minden megvan amit szerettem volna megszerezni, tehát ez a gyűjtemény már nem bővül, csak a 2-3 évente kiadott új készülékekkel. A kézikonzoloknál két fontos szempont volt. Az egyik a sértetlen, karcmentes állapot, a másik, hogy nincs konzol a hozzátartozó, írható memória kazetta nélkül. Ez utóbbi, egy elég különleges kritérium, van olyan gép, amihez házilag kellet gyártatnom ilyen kártyát, izgalmas kocka dolog ez:) Mindebből kifolyólag tehát, az összes itt bemutatott játékgépen, az összes megjelent játékot futtatni tudom. (Persze, nem teszem, mert illegális, bla bla, tudjátok.. ezt kell mondani:) A földszintről készült képen rögtön látható is a házi Sega Game Gear flashrom baloldalt.

A Game Gear-t én újítottam fel, alaposan kitakarítottam és új képernyő burkolatot raktam rá. Remek állapotban van, kiválóan üvölt a hangszórója, és csodálatosan leszívna 6db ceruza elemet félóra alatt, ha hagynám:) A Sega Game Geart 1990-ben adták ki, és akkoriban szinte hihetetlennek számító, háttérvilágított, színes LCD kijelzője volt! A képen mellette egy Nintendo Game and Watch kvarcjáték látható 1984-ből, ezt ajándékba kaptam, nem karcmentes de hibátlanul működik.

A második emeleten Nintendo uralom van, itt szeretném megjegyezni, hogy a Nintendo és a Matchbox között számos kapcsolat van mindkét irányba. 7 db hivatalos Matchbox játék jelent meg Nintendo gépekre, ezek közül 6db futtatható a képen látható konzolok valamelyikén. Továbbá legalább 9db Nintendo témájú Matchbox jelent meg (én ennyit számoltam), Sam. Joe kollégának csendben megsúgom ezek közül három konvoly. Ha lesz rá igény, ez a kapcsolat elegendő anyagot biztosít egy következő poszthoz. A képen láthatóak: Game Boy Advance, Advance SP, Game Boy (classic), Game Boy Advance Micro 20th Anniversary Limited Edition (JP), Mashmods Game Boy Color (egyedi prizmás megvilágítással), Pókháló.

A harmadik emeleten vannak a legféltettebb kincsek, név szerint: PSP Fat (fekete), PSP Slim (a féhér). Érdekesség: nálunk sosem árultak fehér PSP slim-et, ezt a példányt távolkeletről hozattam. A külön üvegbúrán belül: egy "új" (én bontottam ki) Game Boy Color, és egy ugyanilyen állapotú Game Boy Light. A Game Boy Light egy különleges japán változata a nálunk is megjelent Game Boy Pocketnek, a Casio G-Shock órákéhoz hasonlító kék háttérvilágítása van, ez a kedvencem mindközül, csináltam is róla nektek egy képet működés közben.

Nintendo DS-emet r4ds kártyával elajándékoztam valakinek. Arra kértem, hogy ha már nem használja, hozza vissza, úgyhogy lehet, hogy néhány év múlva visszakapom, bár egyelőre nagyon pörög a DS, ellentétben a PSP-vel.

Végül a negyedik emeleten a már unásig mutogatott regularwheel flotta, egy kicsit más aspektusból:) Remélem elnézitek nekem ezt a kis kitérőt, ezen kívül már csak egy gyűjteményem van, de azt nem szándékozom a közeljövőben bemutatni:)

6 hozzászólás (régi rendszer)

Címkék: psp nintendo sega

A bejegyzés trackback címe:

https://matchboxfanatik.blog.hu/api/trackback/id/tr63678661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.09.24. 20:39:43

[Kalmár mode on]
Van egy nullkilométeres Logitech keménytokom Phat PSP-hez - nekem slim van és akitől kaptam, nem tudta. Azért jó, mert állványként is használható, ha esetleg jönne egy harmadik PSP, mondjuk egy kék - ami szerintem a legszebb -, vagy egy ezüst. 8-) Soha nem volt használva, csak kivágtam a csomagolásából. Matchbox, és Sony PSP cuccok cseréje érdekel. 8-)
[Kalmár mode off]

A nintendós Convoyokat - az újakat leginkább - ismerem, de nekem nincs kötődésem hozzájuk, bár a Game Cube-ot és a Wii-t is lenyűgözőnek tartom. Az előbbit majdnem megvettem csak egyetlen Star Wars játék miatt.

lesney nielsen 2008.09.24. 21:30:51

A kövérhez van tokom, a vekonyt tartom egy zokniban:) De az is megfelel úgy bőven.. Szoval most nem kell köszönöm, viszont örülök, van psp-d.. PSP-t mindenkinek, ez volt régen a mondásom, amikor még gyártottak játékokat psphez:) Nintendos Matchboxok engem se mozgattak meg nagyon, az tetszik amit linkeltem, de az Preproduction modell, 20eFt körül mozog, viszont kapható... most is arulnak egyet ebayen.. de ennyit nekem nem ér meg.

AndrewBoy · http://andrews-toys.blogspot.com 2008.09.25. 15:02:29

Én sima PS2-ben utazok :D Amúgy jó kis gyűjtemény ;)

Sam. Joe · http://matchboxmemories.hu 2008.09.25. 16:17:56

Két hónapig feküdtem egy térdműtét után otthon. Ezt tudva a műtét előtt vettem egy PS2-őt Grand Turismo szettben. Két hónap intenzív játék után kölcsönadtam, de úgy, hogy "nem fogsz velem kiabálni, jó?" Nem is kiabált az illető. Kifizette. Azt mondta, hogy ő ezt bizony vissza nem adja már! 8-) Várom a GT-t PS3-ra és akkor elbattyogok a boltba megvenni a konzolt, ha lesz összecsomagolva szettben. Addig meg kéne egy monitor HDMI-vel, mert a tévémen még nincs. 8-)

lesney nielsen 2008.09.25. 18:50:25

Nah rámutattal a PS3 legnagyobb hátrányára, nem is az hogy maga a konzol brutálisan drága, de ha teljes pompájában akarod élvezni akkor a tartozékok sem olcsók, ráadásul nem hekkelhető, és úgynézki hosszú ideig nem is lesz az. Mindeközben az xbox360 már lassan ingyen lesz, persze arra meg sosem lesz GranTurismo, ami szerintem is az autós játékok etalonja, kár hogy a PSP indulásakor beígért GT a mai napig nem készült el. Mindenesetre érzem, hogy egyszer lesz egy ps3-am:)) Majd ha régiség lesz...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.09.26. 21:11:24

A vicces az, hogy régi Xbox-om van, de mint eszményi médiajátszó a tévé alatt. 8-)
süti beállítások módosítása