HTML

Címkék

Friss topikok

  • Sam. Joe: @lesney nielsen: Remek tudni, hogy jól vagy, a blogot sajnálom, hogy már nincs... (2014.07.23. 08:43) NRFB
  • daxember: Azta , ez volt az első matchboxom, a dobozára is emlékszem, ugyan ilyen volt !... (2011.12.04. 18:47) Vényolc
  • nyuszómuszó: Kaptál tőlem kitüntetést! :D (2010.02.08. 16:47) Italian Muscle

A rút kismalac és a kutya

2009.03.22. 02:27 lesney nielsen

Akik figyelemmel kísérték munkásságomat, észrevehették, hogy túlnyomó részben szép amerikai autókat igyekeztem bemutatni. Így hát, hogy kicsit helyrebillentsem az egyensúlyt, jöjjön most egy ronda angol. A brit dizájnerek sokat tanakodtak azon, hogy melyik állat kecses vonalait kéne kiindulásként felhasználni Anglia leendő népautójának megtervezésekor. A választás végül a disznóra esett, jól döntöttek. Az autót az angol szokásokhoz hűen, hatféle különböző néven gyártották egyszerre. Ezt a változatot 1962-től 1968-ig, de egyes változatait egészen 1974-ig. Ügye milyen furcsa ez ma az évente megújuló modellek világában? Volt, hogy az angol eladási listákat vezette, és 1964-ben az év autója is volt. Kismalacunkat egy 1100 köbcentis 55 lóerős aggregát repítette az angol mezők között ívelő utakon, és mivel szerencsére nem volt túl zsíros, egész élvezetes lehetett vezetni. A szép külső után már csak egy igazi hangzatos fantázianév hiányzott, de az angol tervezők most sem okoztak csalódást: íme, az MB64b MG 1100

Az 1-75 sorozatba 1966-ban került be. Nincsenek különleges regular wheel változatai, kívülről mindegyik ugyanígy néz ki, és mivel rendkívül gyakori modell, egészen olcsón hozzá lehet jutni. Ám ha valaki véletlenül ugyanilyen színű MG-t lát superfast kerekekkel, az ne habozzon lecsapni rá, mert az bizony igazi ritkaság.

Sajnos a csúf kasznival a Lesney-nél sem tudtak mit kezdeni, de a belsőtér egészen pazar lett. Én ilyet még nem láttam kérem szépen, a hátsó ülésen ül egy kutya!

Íme, Blöki.

És sofőrünk is van. Gyakorlott vezető, a kormányt nem fogja, épp az autó kiváló fogyasztási adatairól mesél valamit a kutyának.

De blökit nem érdeklik a száraz adatok, csak meredten bámul a végtelen angol tájba.

No comment, röfröf.

Kampó ezen is van, de valahogy nekem hitelesebbnek tűnik, mit egy Ferrarin. Persze nem kell azt hinni, hogy én nem kedvelem ezt a modellt, és, hogy pénzt adtak nekem, hogy nálam legyen. Csúnyának csúnya, de van egy kutya a hátsó ülésen! Állapota egyébként kimeríti a „Mint” kategória fogalmát, nem hiszem, hogy volt előttem gyűjtő tulajdonosa. Az eladó állítása szerint egy raktárban találták sok más társával együtt. Ami ha nehezen is, de azért hihető, mivel ez, és egy másik autó abból az alomból a két legjobb állapotú regular wheel-em.

Rrrrrr.
Végül zárásként egy jó hír: 2 „új” darab is érkezett gyűjteményembe, úgyhogy átmenetileg meg van oldva a folytonosság. Úgyhogy viszlát, legközelebb.

 

8 hozzászólás (régi rendszer)

Címkék: kutya mg regular

A bejegyzés trackback címe:

https://matchboxfanatik.blog.hu/api/trackback/id/tr981017385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lesney nielsen 2009.03.22. 03:17:05

Szolgálati: Azoknak üzenem, akik néha-néha használják a regisztráció mentes JS-Kit komment rendszert, hogy az oda írtakról sajnos nem kapok értesítést. Ezért a régebbi posztokhoz írt kommenteket szökőévente egyszer veszem észre, de most észre vettem párat, és reagáltam is. Nyugodtan lehet írni egyébként régebbi posztról az aktuális poszthoz.Ez nem egy szigorú blog:) Szolgálati OFF

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.03.22. 15:29:58

Ööö... Nekem tetszik a Röfi. De én nem vagyok mérvadó, nekem a Dodge Commando is tetszik.

lesney nielsen 2009.03.22. 15:39:33

@Sam. Joe: de mindenki mérvadó:) Egyebkent énis szeretem, szinte megsajnáltam azért vettem meg:)

Bog Zoo (törölt) 2009.03.22. 21:26:16

Imádom!! Nem tehetek róla, de nekem is tetszik a Dodge Commando... Szerintem majd később befektetek egy ilyen Röfibe is.

lesney nielsen 2009.03.22. 21:31:51

@Bog Zoo: amikor infot keresgeltem kidobott egyet a vatera 400Ft-ert, viccesen az elado azt írta ritka:)
Ha esetleg megvenned 1000ft-nal ne adj tobbet erte.. de igazabol sztem olyan 600-at ha er.

Tommi 2009.03.22. 21:58:31

Nekem van 2db SF-em ebből az MG-ből...

Bog Zoo (törölt) 2009.03.23. 09:42:49

@lesney nielsen: Igen, nézegettem, lehet, hogy megveszem, de lehet, hogy egy másik RW-t, mondjuk az 990Ft. Na de csak kb 2 hónap múlva, mert sajnos egy időre le kell állnom a vásárlásokkal....

Ikarus256 2009.03.23. 22:27:17

A Röfi kutyával és sofőrrel együtt belopta a szívembe magát! Van ám még olyan Matchbox amiben kutyus van - konkrétan fekszik - de a poént nem lövöm még le. Majd hétvégén! ;-)
süti beállítások módosítása