HTML

Címkék

Friss topikok

  • Sam. Joe: @lesney nielsen: Remek tudni, hogy jól vagy, a blogot sajnálom, hogy már nincs... (2014.07.23. 08:43) NRFB
  • daxember: Azta , ez volt az első matchboxom, a dobozára is emlékszem, ugyan ilyen volt !... (2011.12.04. 18:47) Vényolc
  • nyuszómuszó: Kaptál tőlem kitüntetést! :D (2010.02.08. 16:47) Italian Muscle

Connectables

2008.08.18. 03:40 lesney nielsen

Véget nem érő szórakozás! Rakd össze mindig másképp! Hívogat a Matchbox Connectables 1989-ből. Aljukon Made IN China, es Pantent Pending felirat, amire gyerekkoromban mindig azt hittem, hogy a darabokat összekapcsoló "patentok" hoz van valami köze. Mostmár tudom, hogy a szabadalom bejegyzés alatt volt éppen, vajon bejegyezték-e már azóta?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rövid idő után persze kiderul, hogy a véget nem érő móka csak ámítás, és a kombinációk száma igen csak véges. Az tény viszont, hogy igazán érdekes torszülötteket lehetett belőle létrehozni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Konkrétan ezt az 5ös pakkot még nem láttam eladóba, de külön - külön minden egyes példány beszerezhető, ha esetleg valaki rákíván. Akár bontatlan csomagolásban is íbéjről. Collect-em all!

5 hozzászólás (régi rendszer)

A bejegyzés trackback címe:

https://matchboxfanatik.blog.hu/api/trackback/id/tr92620697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommyz 2008.10.01. 18:30:13

Hello
Na legalább megtudtam valamit erről a "Connectables Pantent Pending" dologról. Kösz
Vettem a Vaterán egy NASA autót az ilyen.

lesney nielsen 2008.10.01. 20:54:45

Igazán örülök, hogy segíthettem:)

Random_ 2008.10.18. 09:54:45

Húú én anno ilyet kaptam szüleimtől mikor 3 hetes nyaraláson voltak Franciaországban.
Egy hatalmas nagy helikoptert kaptam ami 4 részre volt szedhető. Orr rész lenyitható rámpákkal (benzinkút) a középső rész a raktér volt. A harmadik rész a farok első fele volt. És volt egy farok rész amivel az autókat tudtam kilőni.

Kaptam hozzá legalább 2 autót egy dragstert ami 3 részből állt lásd. a képen fen. Egy terepjárót ami 2 részes volt.

Imádtam, de azután sajnos arra a sorsra jutott amire a többi játékom. Nem vigyáztam rá meg jött az unokaöcsém és ő kezdett vele játszani.

pizsama 2008.10.18. 11:11:14

Nekem megvan ez az ötös csomag. Nagyon szerettem vele játszani. Most valahol a gyerekkori kacatok között fekszik. Elő kéne ásni.

lesney nielsen 2008.10.18. 15:38:07

Emléxem arra a helikopterre, nem tartom kizartnak, hogy ma nem szamit ritkasagnak:)
süti beállítások módosítása