Jó pár Super Kings-em van, de mindközül ez a legkedvencebb. Öntőformáját 1989-ben faragták ki a legnemesebb svéd acélból (vagy lehet, hogy nem abból…) Én az enyémet jóval a nagy rendszer reinstall után vettem, egy olyan boltban, ahol senkinek sem kellet, így volt időm hónapokig szemezni vele. Végül engedtem a csábításnak. Úgy érzem jól tettem.
Az autó méretaránya 1:36-hoz. Négy változatban készült:
Fehér külső, sötétszürke belső, feliratok és matricák nélkül.
Felül fehér, alul szürke, belül szürke, sötétkék szpojler, „Gemini és British Open Rally Championship” témában.
Felül fekete, alul fekete, világos-szürke belsővel, „Texaco” témában.
Fehér külső, fekete belső, fekete szpojler, „Caltex Bond” témában.
Naná, hogy a Texakós a leggyakoribb változat:), de azért a többi is beszerezhető, kivéve Caltex Bond-os, olyat még képen sem láttam, lehet, hogy az ritkaság.
Hogy mitől code 3?:) Nos akkoriban amikor ezt vettem, nem tartottam szentnek a gyári állapotot, és mivel épp modelleztem, volt mindenféle festékem, így hát kezelésbe vettem a gépjárművet. Csináltam neki reklám rendszámtáblákat, kifestettem az indexlámpáját, metálszürkével rámentem a tükrökre, és a ködlámpákra. Továbbá úgy gondoltam, hogy nem létezik rally-autó sokküllős króm felnivel, ezért a felniket matt fehérre festettem. A cikk kedvéért viszont utána néztem, létezett-e ilyen autó, és bizony létezett. Alanyunk nem rally-autó volt, hanem túra-autó, és sokküllős króm felnije volt:). Az eredeti autót Steve Soper és Pierre Dieudonne vezette 1987-ben Ausztráliában, Bathurst-ben a James Hardie 1000 kupán, ott sajnos nem értek célba (nem hivatalos forrás szerint diszkvalifikálták őket az első helyről), de ugyanez az autó, ugyanebben az évben első lett a 24órás Nürburgring futamon, az akkori rajtszám a 67-es volt.
Úgy látom, a ködlámpa sem igazán volt ezüstszínű, de legalább az indexeket eltaláltam:) Na mindegy, én azért így is szeretem, legalább egyedi. A rongálásaimat leszámítva egyébként makulátlan állapotban van, és még az eredeti doboza is megvan, ami eredetileg is csúnya, úgyhogy be sem mutatom.