HTML

Címkék

Friss topikok

  • Sam. Joe: @lesney nielsen: Remek tudni, hogy jól vagy, a blogot sajnálom, hogy már nincs... (2014.07.23. 08:43) NRFB
  • daxember: Azta , ez volt az első matchboxom, a dobozára is emlékszem, ugyan ilyen volt !... (2011.12.04. 18:47) Vényolc
  • nyuszómuszó: Kaptál tőlem kitüntetést! :D (2010.02.08. 16:47) Italian Muscle

Szolgálati közlemény

2008.12.16. 18:37 lesney nielsen

Sajnos mintahogy már biztos észrevettétek, külsősök nem kommetelhetnek innentől kezdve a blog.hu blogjain. Ezt a szabályt azért vezették be, hogy az olyan kisebb blogok mint az enyém, ne foglalják tovább ingyen a tárhelyet ezen a drága szerveren. Amikor nemtetszésemet fejeztem ki ezzel kapcsolatban, egyszerűen letiltottak. Diktatúra. Gondolom nemsokára törlik a blogot is. Úgyhogy költöznöm kell, de nem nagyon értek az ilyesmihez, bármilyen tippet, segítséget szívesen veszek. Sajnos egyáltalán nincs időm most erre, nem értem miért kellet ezt most karácsonyra ideszarni nekem, dehát ez Magyarország, itt így mennek a dolgok. Természetesen a matchboxfanatik.hu mindig a megfelelő címre fog mutatni, azt nem tudják elvenni tőlem.

Sokat dolgoztam az előző poszton, azért olvassátok azt is.

3 hozzászólás (régi rendszer)

A bejegyzés trackback címe:

https://matchboxfanatik.blog.hu/api/trackback/id/tr25826679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.12.17. 15:46:48

www.blogger.com
Tiszta, száraz, kellemes érzés! Ikarus256 kollégát is sikerült rábeszélnem anno és nem bánta meg. Ugye nem bántad meg? A képeknek annyi hely van, hogy két bloggal - az egyik most múlt három a másik meg hirtelen nem is tudom tán négy éves - sem sikerült még csak 60 százalékig megölteni a helyet, pedig nem szoktam leméretezni a képeket. Ha bármi segítség kell szólj, ha lusta vagy összerakni egy új blogot - egyáltalán nem nehéz, nekem is sikerült - akkor sok szeretettel látlak a Matchbox Memories nevű diktatúrában mint vendégművész!

lesney nielsen 2008.12.17. 16:32:21

Csak a dizajnt akarom megtartani, de azt mindenkepp ujrakell szerkeszteni. Bereggeltem a blogspoton, haaat.. igy lehet kb a hatter szinet valtoztatni:)
Szoval asszem egy wordpress engine-t felrakok a matchboxfanatik.hu -ra es atepitem ezt egy az egyben. De ez penzbekerul, meg idobe, most perpillanat egyiksincs. Rohadt blog.hu a bloggerek 100%-a tiltakozik, ezekmeg befogott fullel mondjak a maguket. Hihetetlen.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.12.17. 18:21:57

Az alap sablonokkal kétszég kívül így van, de annak az állapotnak az elérése, mint ahogy most a Fanatik kinéz elérhető. Nézd meg a Vízlépcsőt (www.vizlepcso.hu), ha konyítasz a HTML-hez, eléggé átszabható. (Én nem értek, nekem cimbik csinálták meg, amit szerettem volna.) Viszont van egy csomó lehetőség beépítve - linkek, rss feed követők, számláló - szóval nagyon kényelmes és ingyen van.
süti beállítások módosítása