HTML

Címkék

Friss topikok

  • Sam. Joe: @lesney nielsen: Remek tudni, hogy jól vagy, a blogot sajnálom, hogy már nincs... (2014.07.23. 08:43) NRFB
  • daxember: Azta , ez volt az első matchboxom, a dobozára is emlékszem, ugyan ilyen volt !... (2011.12.04. 18:47) Vényolc
  • nyuszómuszó: Kaptál tőlem kitüntetést! :D (2010.02.08. 16:47) Italian Muscle

King Size

2008.09.14. 18:15 lesney nielsen

Úgy tűnik előző posztom nem lett túl népszerű (nembaj:), ezért gyorsan bemutatom gyűjteményem egy másik darabját. Sajnos ebből a méret kategóriából csak egyet tudtam idáig összeszedni, de igazából nem is tudnám hová tenni ha lenne még több.

2004-ben adták ki, és születése óta nálam van, nagyon hálás kis gép. Gyakori jelenség, hogy piros lámpánál a melletem álló, intenzív motor pörgetéssel jelzi versenyzési szándékát, majd a zöld eljövetekor gumi füstön át fürkészi a visszapillantóban, hogy miért nem tartottam vele. Valószínű megtéveszti őket a külső, és nem tudják, hogy belül, csak egy egyhatos szív dobog. Na persze félreértés ne essék, Hondáról lévén szó, azért tud mozogni ha noszogatják, és bizony bevallom elő-elő fordul, hogy huzamosabb ideig tesztelem az 5500Rpm feletti tartományt, de csak azért mert azt mondták a Hondáknak ez kell, szeretik, én nem tehetek róla:)

Előző autómmal minden borzalmat elkövettem amit a sufni tunning keretén belül egy autóval ellehet követni, ezt igyekeztem gyári állapotában megtartani. Zúztam már, de gyorsan orvosoltam. Doboza is van hálistennek, úgyhogy nem éri a nap, meg a hó, meg a jég, remélhetőleg szép piros marad még sokáig.

Illúzió:) bár futóműve kétségtelenül több mint megfelelő, mondhatnám úgy is: sínautó, ám a kátyúkat egyáltalán nem szereti (gazdája sem...). Nos röviden ennyi, jó mecsbox, szeretem:)

1 hozzászólás (régi rendszer)

Címkék: honda

A bejegyzés trackback címe:

https://matchboxfanatik.blog.hu/api/trackback/id/tr9663153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.09.16. 18:14:54

Biztos, a piros szín teszi - meg a szép küszöb-ködlámpás front spoiler -, hogy minden boyracer ellenfélnek lát. 8-)
süti beállítások módosítása