HTML

Címkék

Friss topikok

  • Sam. Joe: @lesney nielsen: Remek tudni, hogy jól vagy, a blogot sajnálom, hogy már nincs... (2014.07.23. 08:43) NRFB
  • daxember: Azta , ez volt az első matchboxom, a dobozára is emlékszem, ugyan ilyen volt !... (2011.12.04. 18:47) Vényolc
  • nyuszómuszó: Kaptál tőlem kitüntetést! :D (2010.02.08. 16:47) Italian Muscle

Egyszer volt Budán...

2008.11.05. 02:56 lesney nielsen

Kezdjük rögtön egy kis közszolgálati információval. Azoknak, akik nem szeretnek bukmarkolni, es szeretnének lespórolni 5 karaktert, végre eljött a megváltás ideje. Mostantól az oldal elérhető a matchboxfanatik.hu címről is. Szuper, nem? És most jöjjön a mai téma. Ritkán adok el regularwheelt, sőt leginkább egyáltalán nem adok el regularwheelt, de ő egy kicsit mostoha darab. Nem igazán vagyok oda a munkagépekért, és hát nem is mutat túl jól az Astonok es Lamborghinik mellet:) Úgyhogy ezennel áruba bocsájtom. Ott lesz velem a vasárnapi Matchbox vásáron, bár még arra nem jöttem rá, hogy szinkronizálom össze a szombat esti szórakozással a vasárnap reggeli vásárt, de meg fogom próbálni. Lássuk hát a portékát: íme, az MB63c Dodge Crane truck:

Be kell, hogy valljam a Dodge Crane truck nem egy ritka darab. Én is úgy vettem, hogy hozzácsaptam egy drágább modellhez postaköltség spórolás címen. Az utolsó másodpercekben raktam rá a licitet. Csak 1 dollárral adtam többet,  gondoltam úgysem nyerek. Hát nyertem. A 63c 1968-ban lépett a színre, tehát ez egy viszonylag kései regwheel. Nincsenek különleges mutációi, mindegyik ilyen sárga, fekete alvázzal és zöld ablakokkal. Az egyetlen szabad szemmel is észlelhető eltérés, a kampókban van, de mivel ezek egy mozdulattal cserélhetőek, ez nem igazán befolyásolja aktuális árfolyamukat. A darut F dobozban árulták, egészen pontosan F1-ben (series felirat a sorszám alatt).


Igaz gyakori darab, de azért egy ilyen jó állapotú példány nem mindig jön szembe az emberrel az utcán. Ha esetleg mégis akkor tessék félre ugrani. A fényezés ragyogó, csak egyetlen apró leverés van a daru egyik sarkán. A doboz teljesen hibátlan, az egyik végén viszont van egy árcédula. Hihetetlenek ezek az árusok, árcédulát tesznek az árura... elment az eszük
.

Jól jön egy ilyen, ha az árokba csúszunk az Astonnal. Ami ügye rendszeres, különösen mostanában a csúszós téli utakon.

 

5 hozzászólás (régi rendszer)

Címkék: dodge regular crane truck

A bejegyzés trackback címe:

https://matchboxfanatik.blog.hu/api/trackback/id/tr56750581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikarus256 · http://ikarus256-matchbox.blogspot.com 2008.11.05. 09:40:46

Tényleg szép darab! Mennyi pénzt vigyen magával vasárnap, aki ezzel a daruval szeretne hazamenni? :-)

Nálam még mindig változatlan a helyzet: két regularwheel-em van összesen. Valahogy elkerülnek, és annyira én sem kerestem őket.

Bog Zoo · http://matchboxesmas.blogspot.com/ 2008.11.05. 12:30:19

Nekem van egy ilyen Dodge Crane Truckom, de superfastosba. Sajnos a daru része nincs meg. A nagybátyámé volt még gyerekkorába.... Aztán az enyém lett. Hát ha használom is, autómentőnek ;) A festése nem vészes de kopott. Na de majd később látjátok... (tényleg) És Ikarus 256 a következő postom a felújított Racing Mini lesz :)

lesney nielsen 2008.11.05. 19:09:01

Nagyjából 6999 es 7001 ft kozotti összeget várok érte.
Alkudni 7500-tól lehet 7000ig.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.11.05. 20:01:55

Szép. Tényleg. De én haszonjárműszexuális vagyok, szóval nem biztos, hogy objektív.

Ikarus256 · http://ikarus256-matchbox.blogspot.com 2008.11.05. 21:10:43

lesney nielsen: Hát lehet, hogy ezért van még mindig csak két RW-em. Még nem engedem magamnak, hogy ennyit adjak egy Matchbox-ért.

Bog Zoo: OK, figyelek!:-)
süti beállítások módosítása